mert kotyvasztani jó…

…és enni is…

Retek

Újhagyma és retek szezon van, ha jól tudom.

Jött is velem haza 2 kupa mindkettőből, meg 2 avokádó is…

És mivel nálunk az újhagyma zöldjét rajtam kívül más nem eszi, így úgy döntöttem, salátát csinálok belőle, mert akkor abba észrevétlenül belekeveredhet a zöld vég hahaha.

 

Félbevágtam a retket és félbe a hagymaszárakat is, avokádót is kiszedtem héjából.

Turmixban egy jó nagyot forgattam rajtuk és már kész is volt  a retek-újhagyma-avókádó saláta.

Vajaskenyérrel príma!

Bár mrT hallal ette, és úgy is ízlett neki.

 

Fűszert most nem kevertem bele, meg citromot sem öntöttem rá, de fűszerezni úgy is mindenki ízlés szerint tudja.

 

Bejovo2014

2 comments on “Retek

  1. Gwen
    április 14, 2014

    Na, ez igen jól néz ki! 🙂

    • Euthymia
      április 14, 2014

      Ezt lehet édesen is banán, avocado, vaníliás cukor, két kanál kakaó, osszeturmix és nyammmm pudingszeruseg :):)

Hozzászólás

Information

This entry was posted on április 9, 2014 by in egyszerű, gyors, saláta, zöldség and tagged , , , , .

Navigáció

Start here